Reklama

Jest ostateczna decyzja: Piotr i Paweł znika z rynku

fot. Materiały prasowe PiP, archiwum
fot. Materiały prasowe PiP, archiwum

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zatwierdził transakcję z 30 maja tego roku.

Zawarta wówczas umowa dotyczyła sprzedaży spółce The Spar Group Ltd. poznańskiej sieci Piotr i Paweł.

W praktyce oznacza to, że ze sklepów poznańskiej sieci znikną szyldy Piotra i Pawła, a zastąpią je symbole SPAR i Eurospar.

Założona w Poznaniu sieć od pewnego czasu zmagała się z problemami, a w końcu nabył ją fundusz TFI Capital Partners. Przyszłość marki długo stała pod znakiem zapytania, pojawiały się informacje dotyczące m.in. sprzedaży sklepów sieciom dyskontowym (kilka nabyła Biedronka). Ostatecznie Piotr i Paweł całkowicie znika z rynku.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

15℃
9℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
25 km
Stan powietrza
PM2.5
7.68 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro