Aplikacja mobilna: kultura i rozrywka za jednym kliknięciem
Centrum Posnania uruchomiła aplikację mobilną, dzięki której poznaniacy będą mogli na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia kulturalno-rozrywkowe w ich mieście.
Aplikacja mobilna Posnania powstała specjalnie z myślą o poznaniakach i mieszkańcach Wielkopolski. Jest przeznaczona dla posiadaczy smartfonów i tabletów, którzy chcą mieć pewność, że ich uwadze nie umkną informacje o najważniejszych imprezach i wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Poznaniu.
Aplikacja jest codziennie aktualizowana i umożliwia personalizację otrzymywanych powiadomień pod kątem własnych preferencji i zainteresowań. Intuicyjny interfejs zapewnia łatwą nawigację i zarządzanie indywidualnym kalendarzem wydarzeń według zdefiniowanych kategorii np.: koncerty, teatry, wystawy, imprezy, film, sport. Co więcej, dzięki usłudze GPS i współpracy z aplikacjami mapowymi, aplikacja Posnania poinformuje użytkownika jaka odległości dzieli go od miejsca danego wydarzenia i wyznaczy najszybszą trasę dotarcia do celu
Aplikacja Posnania to kwintesencja naszego podejścia do wykorzystania w praktyce nowych technologii. A to wszystko w jednym celu - by zapewnić jak największy komfort użytkownikom i zaoferować maksimum wartości dodanej. Taka będzie również Posnania po jej otwarciu - komentuje Lidia Deja, Marketing i PR Manager w Apsys Polska S.A. Decyzja o uruchomieniu aplikacji jeszcze przed otwarciem Centrum wiążę się z chęcią właściwego spozycjonowania Posnanii. Z jednej strony nie jest to centrum tradycyjnie handlowe, ale typu mixed use, czyli oprócz zakupów także niemała dawka rekreacji i rozrywki. Z drugiej strony podkreślamy, że Posnania będzie miejscem nie tylko otwartym na aktywności, ale też na nowości i innowacje. Technologie będą grały ważną rolę w ofercie usługowej i obsłudze klienta. Klienci Posnanii będą mogli np. korzystać z technologii beaconów informujących o specjalnych zindywidualizowanych ofertach promocyjnych. - dodaje Lidia Deja.
Centrum Posnania jest pierwszym na świecie centrum handlowym w całości zaprezentowanym w technologii wirtualnej rzeczywistości i stanie się jednym z najbardziej innowacyjnych obiektów w Polsce. Posnania będzie wykorzystywać nowoczesne kanały komunikacji z klientami, w tym m.in. multimedialną "Tweet Wall", stronę internetową zintegrowaną z mediami społecznościowymi i rozwiązania mobilne.
Aplikację mobilną Posnania można bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play. Dostawcą treści do aplikacji jest portal epoznan.pl.
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.posnania.events